Velkommen!

Hei kjære besøkende!
Dette er en blog om det å leve med ME,
om et optimalt kosthold for voksne og barn,
om barneoppdragelse og en del tanker om
aktuelle saker i media for eksempel :-)
Jeg skriver for å hjelpe og inspirere - MEN:
Noen av innleggene mine kan kanskje gjøre deg sint, eller lei deg, men her er det bare lov å kommentere med respekt og medmenneskelighet.
Velkommen!

torsdag 19. mai 2011

Helhetlig behandling - med fokus på kost!

Det burde vært mye mer fokus på helhetlig behandling, vi lever tross alt i 2011! Ikke 1811! 
Selvom de den gangen sikkert var mer åpne for sånt da :)
Tenk deg sykehusene slik: tverrfaglig.
Du har kostholdsveiledere (som IKKE har tatt statens ernæringsutdanning, eller er kjøpt opp av legemiddelindustrien da!),
akupunktører, healere, fysioterapeuter, massasje,
leger (og resten av de som vanligvis er på sykehuset i dag),
du har coacher, samtaleterapauter, psykiatere, psykologer, kurs...
JEG tror Sykehusene hadde hatt så mye høyere suksserate!!
Mamma døde jo av kreft... Hva fikk hun servert på sykehusene, de gangene hun ble innlagt? BRØD!! Og Twist!! Og mot slutten: Proteindrikker.. MED SUKKER!
Kreften LEVER jo av stivelse og sukker!!
(Man kan lure på om målet for doktorene og legemiddelindustrien er å tjene seg søkkrike på symtombehandlingene sine?).

Det finnes så alt for mange leger som kun tenker på lommeboka eller legeutdannelsen (de sjekker medisinhåndboken for behandling).
De kan ikke se utenfor boksen...!

Men en solskinnshistorie for min del:
Jeg fikk, ved hjelp av utallige forskningsresultater og research, overbevist Dr. Hexeberg (boken Frisk med lavkarbo) at Herbalife ikke forårsaker leverskade!
Så nå kan de gå god for den!
(I de landene Herbalife har hatt størst sukssè, har det plutselig blitt "bevist" at HERBALIFE PRODUKTER skal gi leverskade. Da jeg så igjennom forskningsrapportene, viste det seg at det var mange med diabetes, overvektige og eks-narkomane som hadde gått til legen og fått påvist leverskade (selvfølgelig), men disse hadde da også drukket Herbalife Shake.
Da jeg researchet HVA som forårsaker dette serumet å lekke ut i leveren, fant jeg intet mindre enn 100 medisiner, samt 50 urter (!!). Og HVEM gadd å sjekke om disse pasientene brukte noe av medisinene eller urtene (veldig vanlige medisiner forresten)?
Jeg ble skeptisk! Det er KLART legemiddelindustrien vil ta "Rotta" på Herbalife: som ikke bare er et Børsnotert, digert selskap, men produktene deres får folk friskere også (istedenfor at folk spiser usunn mat hele dagen, men heller får i seg to -tre Shake isteden-som inneholder masse næringsstoffer, proteiner og holder blodsukkeret stabilt! Klart det gir helsegevinster!)!
I et av URTEproduktene til Herbalife, er det peppermynte-som i store doser kan øke utslippet av serumet fra leveren-, men man kan ikke sverte hele Herbalife for det!

Og i forrige uke, lærte jeg legen vår at C vitamin injeksjoner finnes, at det dreper kreft og virus og bakterier! Og at jeg ble frisk på TO dager fra Svineinfluensaen i Januar i år, ved å spise 70 GRAM C vitamin/ daglig!
Så NOEN hører jo etter!! ;-)

http://ibdcrohns.about.com/cs/otherdiseases/l/blharmglossary.htm
http://www.aegis.com/factshts/network/simple/liverfun.html
http://www.hepcnet.net/drugsandliverdamage.html
http://www.liverdisease.com/harmfulherbs_hepatitis.html
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=herbalife

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne inn din kommentar her :)

Sidevisninger