Velkommen!

Hei kjære besøkende!
Dette er en blog om det å leve med ME,
om et optimalt kosthold for voksne og barn,
om barneoppdragelse og en del tanker om
aktuelle saker i media for eksempel :-)
Jeg skriver for å hjelpe og inspirere - MEN:
Noen av innleggene mine kan kanskje gjøre deg sint, eller lei deg, men her er det bare lov å kommentere med respekt og medmenneskelighet.
Velkommen!

mandag 21. oktober 2013

Kanel & Kardemomme-muffins <3

Oppskriften:
200 g mandler (kjøres til fint mel i blender)
2 ts Kanel
1 ss Kardemomme
1/2 dl sukrin / 1 måleskje steviosa steviapulver
1 ts bakepulver
3 ss kokosolje - flytende/romtemperert (eller smør)
2 egg.

Sett ovnen på 200 *C
Visp sammen mandelmelet og alle ingrediensene med en gaffel.
Jeg brukte silikonformer-
Det ble 4 store muffins.
Doble gjerne røren om du ønsker flere muffins.
Jeg brukte ferdig malte mandler. 
(Ikke mandelmel)
Ps: jeg tenker at 1 dl av mandlene kan byttes med 1/2 dl kokosmel.

Men de var skikkelig saftige og gode ;-)

Enjoy!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne inn din kommentar her :)

Sidevisninger