Velkommen!

Hei kjære besøkende!
Dette er en blog om det å leve med ME,
om et optimalt kosthold for voksne og barn,
om barneoppdragelse og en del tanker om
aktuelle saker i media for eksempel :-)
Jeg skriver for å hjelpe og inspirere - MEN:
Noen av innleggene mine kan kanskje gjøre deg sint, eller lei deg, men her er det bare lov å kommentere med respekt og medmenneskelighet.
Velkommen!

onsdag 18. mai 2011

Kostholdstips for en glad lavkarbohverdag!!

Dette er litt info om det JEG anbefaler deg å spise ;)
Jeg drikker 3 Herbalifeshaker hver dag selv og lager i tillegg varm lunsj og
middag!
For meg er hverdagen hektisk og det å kunne riste seg en shake i farta gjør dette med lavkarbo MYE mer gjennomforbart her ;)

Herbalife sin Shake er et sunt måltid, ikke slankingspulver slik man kanskje tenker på det ;)

Det er veldig mange som bruker shakene som supplement til annen mat for å legge på seg (ved anoreksi for eksempel), men erstatter du en musli/ havregryn/corn flakes/brødfrokost (som gir høyt blodsukker og økning av insulin = stresshormoner = lagring av fett i kroppen) med en Shake, som holder blodsukkeret stabilt = godt humør, stabil vekt, ingen hormonforstyrrelser etc., vil jeg ikke være bekymret for å gi dette til hele familien!

Husk at en Herbalife-shake tilfører kroppen 112 viktige næringsstoffer, samt karbohydrater, proteiner og sunt fett!

Det er IKKE slankeprodukt (bortsett fra at man får mer energi, bedre humør og går ned i vekt (om man ER overvektig) fordi du tilfører kroppen masse ekstra næringsstoffer,



Samt holder blodsukkeret stabilt :-D

(jeg skulle fått en tier for hver gang jeg sa blodsukker, eller hva? Haha).

Jeg promoterer shaken fordi den gjør livet så ufattelig mye enklere for oss som ønsker å spise sundt til hvert måltid, men ikke ønsker å bruke heeeele dagen på å tilberede mat J

For min del holder det med varm lunsj og -middag som måltider jeg mekker fra bunnen av ;-)





(...)det er mye sunnere for helsen, immunforsvaret og energien hennes å ta en shake, fremfor raske karbohydrater som ikke er gunstig for noenting (...).







LUNSJ:

Oliven, cheddarost, roastbiff og Valnøtter



Eller omelett med friske grønnsaker og evt ost på toppen!



MIDDAG!

Prøv å smelte smør, tilsette Grov Sennup (fra Idun), samt oppskåret, kokt egg! Det er sausen.

Stek laksestykker i en grillstekepanne!

Ved siden av skjærer du avlange gulerotbiter, squash, og paprika som du steker i en grillstekpanne også.

SUPERGODT!



Vafler:

3 dl (ett beger) seterrømme

4 egg

2 ts bakepulver

5-6 ts Johannesbrødkjernemel (fås kjøpt på helsekosten)

1 ts kardemomme

1 ss Sukrin

100 gram smeltet smør

Visp sammen. Stekes i smør. Mmmmm!



-Ellers er Jordbær eller Bringebær med fløte namnam!



HUSK Å KJØPE SUKRIN PÅ HELSEKOSTEN DA DETTE ER FANTASTISK ERSTATNING FOR SUKKER!! Det er et sukkeralkohol, som ikke påvirker blodsukker eller noenting i kroppen!

Finnes også som melis! :D



PS: Lenken over er til min infoside om Herbalifeprodukter (bruk kode 2401), for den som vil lære mer. Du kan også sjekke http://www.herbalife.com (Hovedsiden) for mer info;)

Kathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne inn din kommentar her :)

Sidevisninger